[ LUGOS ] Re: [ LUGOS-ORG ] Odstopna izjava

Roman Maurer roman.maurer na hermes.si
Sob Mar 10 14:18:25 CET 2001

Miha Tomšič wrote:

> Predmet: Izjava o odstopu z mesta predsednika LUGOS-a

Tudi sam nameravam danes odstopiti z mesta člana upravnega odbora
Društva uporabnikov Linuxa Slovenije.

Odstopne izjave pa zdajle nimam časa napisati, ker moram peči CD-je
s KDE 2.1 in napisati poročilo o obisku RMS.

> ©e opravičilo. Za odstop sem se odločil šele pred kratkim, ko sem
> začel razmišljati, kaj naj bi društvo počelo v prihodnjem letu in
> kakšna je moja vloga v tem društvu. Hvala za razumevanje.

Tudi jaz.  Novemu upravnemu odboru želim veliko uspeha pri promociji
Linuxa in prostega programja.

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist