[ LUGOS ] Odstopna izjava

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Sob Mar 10 10:29:15 CET 2001

Društvo uporabnikov Linuxa Slovenije - LUGOS
Upravni odbor
C. na postajo 55
SI-1351 Brezovica pri Lj.

Predmet: Izjava o odstopu z mesta predsednika LUGOS-a

V Društvu LUGOS sem od samega začetka. Skupj z Jakom Meletom sva
skupino uporabnikov želela povezati v formalno društvo uporabnikov
Linuxa, kjer naj bi med sabo izmenjevali izkušnje in si medsebojno
pomagali.

V prvi sestavi LUGOS-a sem od ustanovnega zbora z dne 06.03.1997
deloval na mestu podpredsednika dokler nisem na portoroški skupščini
04.07.1999 zaradi preobremenjenosti odstopil.

Tudi po odstopu sem še vedno aktivno sodeloval v projektih LUGOS-a in
na skupščini 22.04.2000 kandidiral na funkcijo predsednika društva.

V tokratni postavi upravnega odbora je bilo delo nekoliko bolj
porazdeljeno med člane upravnega odbora društva, vendar nam vsem
ostaja premalo časa za opravljanje društvenih obveznosti.

Osebno za delovanje društva porabim ogromno časa. Ker sem se odločil,
da v službenem času ne prebiram pošte z LUGOS-ovih dopisnih seznamov,
me vsa ta pošta čaka za popoldne ali večer, za kar porabim večino
svojega prostega časa, saj je treba na večino pošte odgovoriti. Poleg
odgovarjanja na pošto razpošiljam tudi naročene majice in CD-je,
vpisujem prijavnice, organiziram predavanja, pripravljam dnevne rede,
sklicujem sestanke, prevajam Gimp itd. Nekatere izmed teh stvari bi
lahko počel bolj intenzivno, če se ne bi ukvarjal še s samim
društvom.

Poleg tega, da mi društvo (po moji oceni) pobere preveč časa, ne vidim
več svoje vloge pri vodenju, ampak v bolj aktivni udeležbi v razvoju
programja, za kar trenutno niti slučajno nimam časa. Razmišljam tudi o
nadaljnem študiju in iskanju prave zaposlitve, za kar rabim predvsem
čas, da se lahko pravilno odločim.

Če povzamem vse skupaj. Odstopam zaradi pomanjkanja volje in energije
voditi to društvo, na katerega sem dejansko samo še čustveno navezan,
moji interesi pa se drugačni od interesov društva.

Pripravljen sem do konca izpeljati novomeški LiFe8. Pripravljen sem
tudi pomagati naslednjemu predsedujočemu. In tudi pri organizaciji
predavanj na Sredinih seminarjih sem pripravljen sodelovati, če se bo
našel še kdo, ki bi pomagal iskati teme in boste Vi pripravljeni kaj
predavati.

©e opravičilo. Za odstop sem se odločil šele pred kratkim, ko sem
začel razmišljati, kaj naj bi društvo počelo v prihodnjem letu in
kakšna je moja vloga v tem društvu. Hvala za razumevanje.

Miha Tomšič

Dodatne informacije o seznamu Starilist