[ LUGOS ] telnet prijava

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Jan 13 12:21:47 CET 2001

On Sat, Jan 13, 2001 at 11:20:42AM +0100, rok.papez na kiss.uni-lj.si wrote:
> Fora je v tem, da ima streznik dva IPja in potem, ko se preko SMTP
> pogovarja se mora predstaviti s tisto stranjo, ki je na internetu :-).

Ce smtp streznik tvojega providerja (tistega, preko katerega si trenutno
prikljucen) zahteva, da ves svoj IP, recem jaz temu Dain Bramage.

Huh...kako hudirja pa delujejo zadeve folku, ki uporablja debilne mail
cliente, ki ne vejo niti kaj je RFC 822? O ja, obstajajo...

Ce pa imas dialup in se trudis sam dostavljat posto po celem svetu...to je
pa druga pesem. Se vecji Dain Bramage.

> Upam, da sem odgovoril na tvoj zakaj ? ;-).

Si.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Learn from your parents' mistakes - use birth control!

Dodatne informacije o seznamu Starilist