[ LUGOS ] telnet prijava

rok.papez na kiss.uni-lj.si rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sob Jan 13 11:20:42 CET 2001

Zivjo!

On Sat, 13 Jan 2001, Borut Mrak wrote:

> Zakaj? Jaz cisto dobro shajam s tem, da ne vem svojega IP-ja. (No, saj
> ga vem, ampak ne za branje ne za posiljanje poste ga ne potrebujem).

Ker tako kot jaz uporablja qmail/serialmail/ucspi-tcp za mail
queueing/exchange.

MyIp=`/opt/httpdial/bin/ifinf ip ppp0`
/opt/serialmail/bin/maildirsmtp ~alias/pppdir alias-ppp- campus.fri.uni-lj.si $MyIp &

Fora je v tem, da ima streznik dva IPja in potem, ko se preko SMTP
pogovarja se mora predstaviti s tisto stranjo, ki je na internetu :-).

Upam, da sem odgovoril na tvoj zakaj ? ;-).

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist