[ LUGOS ] disk space

tJaZy rachek na kibla.org
Pon Jan 8 20:18:38 CET 2001

On Mon, 8 Jan 2001, Primoz Hrvatin wrote:
> Ko naredim df, dobim tole:
> Filesystem           1k-blocks      Used Available Use% Mounted on
> /dev/hda2               601015    485415     84554  85% /
> Zanima me, zakaj mi kaze, da se samo se 84M fraj, ko pa bi v resnici
> moralo biti cca 115M ?!!
Kako tocno se to imenuje,sem zal pozabil ... ko bos pokuril se tistih
84554k,ti bo df pod use izpisal 100% ... naprej,nekje do 108% pa bo lahko
pisal na filesystem samo root in njegovi procesi. Simple test; do 100% ga
napolni kot normal user,naprej pa kot root,da vidis kako to gre.

LP!

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK