[ LUGOS ] disk space

Ales Bardorfer alesb na robo.fe.uni-lj.si
Pon Jan 8 20:17:18 CET 2001

Primoz Hrvatin wrote:

> Filesystem           1k-blocks      Used Available Use% Mounted on
> /dev/hda2               601015    485415     84554  85% /
>
> Zanima me, zakaj mi kaze, da se samo se 84M fraj, ko pa bi v resnici
> moralo biti cca 115M ?!!

Zato ker je privzeto 5% blokov rezervirano za super-userja. Rezervirani
pa
so, ce se ne motim, z namenom, da ce/ko nekdo (ne root) zafila disk,
lahko root se kaj naredi, se prijavi...

Kolik je ta procent, lahko nastavis ob formatiranju particije (lahko je
tudi 0%), brez formatiranja pa mislim da ne gre.

[alesb na robo alesb]$ man mke2fs
NAME
       mke2fs - create a Linux second extended file system
       -m reserved-blocks-percentage
              Specify the percentage of reserved blocks  for  the
              super-user.  This value defaults to 5%.

Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist