[ LUGOS ] disk backup z ??

Rok Krulec Rok.Krulec na acm.org
Tor Jan 23 09:20:37 CET 2001

On Mon, 22 Jan 2001, Bostjan Muller wrote:
> Na laptopu z 2gb diska mi 752MB zasede windows particija (FAT16). Ker windowsow
> ne uporabljam oz. jih izjemno redko bi rad to particijo sprostil. Vendar pa ce
> bi jih kdaj rabil v stanju v kakrsnem so bi rad imel backup, rad bi naredil
> popoln backup, tako, da mi nebi bilo vec potrebno instalirat, temvec bi le z
> linux-a to particijo spet "naselil" z win fajli.
>
> Zanima me ce bi to lahko naredil z dd ali lahko kar z tar naredim celo zadevo
> (tole drugo bi mi bilo bolj vsec, ker bi celotno vsebino lahko celo spravil na
> cdrom).
Jaz to naredim z tar cvfz windoz.tgz /path/to/winpart
potem pa tar xvfz /path/to/winpart

Tako imam jaz napravljeno na mojem notebooku, ker se mi ne da vsak teden
reinstalirat win.

Ce naredis z dd se mi zdi da bom moral napravit particijo enake velikosti.

Rok Krulec

Portoroz, 23.01.2001 @ 09:05

Dodatne informacije o seznamu Starilist