[ LUGOS ] disk backup z ??

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jan 23 09:17:31 CET 2001

Howdy!

On Mon, 22 Jan 2001, Bostjan Muller wrote:

> Zanima me ce bi to lahko naredil z dd ali lahko kar z tar naredim celo zadevo
> (tole drugo bi mi bilo bolj vsec, ker bi celotno vsebino lahko celo spravil na
> cdrom).

Lahko naredis s tar. Paziti moras le, kako mountas tisto Win particijo.
Morda najbolje, da jo mountas takole:

# mount /dev/hda1 /mnt -o vfat,noexec,codepage=852,iocharset=iso8859-2

Tako bodo morebitni sumniki to tudi ostali, ko bos datoteke bral s tar-om.
Vse te opcije si zapomni (oziroma zapisi na CD-ROM), da bos lahko
particijo mountal na enak nacin, ce bos moral stvar restavrirati.

Seveda pa moras imeti v kernelu podporo za cp852 in NLS-ISO8859-2 (ali
kakor koli se ti dve opciji imenujeta).

Peace!
  Mkx