[ LUGOS ] Kako pobirati mail cele domene preko modema???

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Pon Jan 29 20:39:22 CET 2001

Hojla Dezo,

Monday, January 29, 2001, 8:10:45 PM, si napisal:

> Prosil bi za kaksen nasvet kako resiti problem ... za sprejem mailov bi
> verjetno lahko resil s pobiranjem iz serverja preko POP3 in sortiranja s
> pomocjo procmaila (ima kdo kako boljso idejo)?

Za pobiranje in ETRN si poglej fetchmail
(http://www.tuxedo.org/~esr/fetchmail/) .. podpira ETRN , sortiranje
po folderjih (multidrop), in se kup drugih stvari.. Verjetno bo to
tisto, kar rabis.

> Kaj pa za posiljanje? Serverju (na internetu) lavfa sendmail, metdtem ko lahko pri kolegu
> instaliramo karkoli.

Za posiljanje pac nastavis na serverju sendmail tako, da ima SmartHost
tisti na Siolu in potem folk cez server posilja mail, ki ga naprej
poslje Siolu in je stvar resena..

                              GreetZ, Stojan
Dumb luck beats sound planning every time.  Trust me.

Dodatne informacije o seznamu Starilist