[ LUGOS ] Kako pobirati mail cele domene preko modema???

Dezo Programing na nib.si
Pon Jan 29 20:10:45 CET 2001

Pozdravljeni,

kolega ima v firmi ze vec casa povezane racunalnike v LAN.
Ko je registriral domeno (firma.si) si je poskusno namestil WinNT SBS
(Exchange server), s katerim je preko POP3ja vlekel ves mail od njegove
domene iz Internet serverja (vsi maili so bili aliasi le na enega userja),
Exchange pa jih je razporedil po userjih. Po tednu dni pa je ugotovil da
samo zaradi mailov se mi ne splaca kupovat WinNT SBS, poleg tega pa tudi
mocnejse masine, tako da me je prosil za pomoc, vendar jaz tudi ne vem kako
to speljat ...

Vsekakor bomo na PC instalirali Linux, preko katerega bodo uporabniki
prebirali in posiljali maile, problem pa je nastal ko sem hotel nastimati da
bi prispeli mail iz LANa se takoj poslal naprej ce ni od zadnje povezave na
internet minilo vec kot pol ure ... tako da sem nekaj zacel prebirati na
internetu in nasel nekaj o enih ETERN ukazih, katere mail server poslje
"pravemu" serverju na internetu in ta mu takoj po sprejetju ukaza poslje
mail za njegovo domeno, kakor tudi sprejme odhajajoco posto (v tem primeru
bi lahko v cron enostavno napisal da se vsako uro poveze na SIOL in poslje
ta ukaz, pa ne vem kako).

Prosil bi za kaksen nasvet kako resiti problem ... za sprejem mailov bi
verjetno lahko resil s pobiranjem iz serverja preko POP3 in sortiranja s
pomocjo procmaila (ima kdo kako boljso idejo)?

Kaj pa za posiljanje?
Serverju (na internetu) lavfa sendmail, metdtem ko lahko pri kolegu
instaliramo karkoli.

Hvala in lp,
Damir Dezelji

Dodatne informacije o seznamu Starilist