[ LUGOS ] Soundblaster AWE64 - instalacija

Mitja Lapajne the-man na amis.net
Sre Jan 24 19:21:27 CET 2001

> cat /proc/interrupts; cat /proc/dma; cat /proc/ioports
> za informacije o nastavitvah.
> Verjetno bi ti prav prisla se instalacija 2.4.0 kernela oz.
> vsaj uporaba pnpdump in isapnp - tam nastavi kartico > tako, da se ne bo z
nobeno tepla.

Sem pogledal, in ni nic videti, da bi se s kaksno kartico tepla...

> Prav mozno je tudi, da pri xmms in mpg123 uporabljas esound,
> namesto da bi pisal direkt na /dev/dsp, kar lahko povzroci
> preskakovanje. Poskusi mpg123 -a /dev/dsp.

Bom probal!

> Poskusi kdaj se Hammerfall.
Hammrfall sem ze probal, imam prva dva CDja, Glory to the brave pa Legacy of
kings, tretjega(tanovega) pa nimam, sicer sm pa slisal, da je slabsi od
prvih dveh....

ajde,
theDevil

Dodatne informacije o seznamu Starilist