[ LUGOS ] proftpd in neznano ustavljanje prenosa

Matej Zerovnik levak na jpdesign.net
Sre Jan 24 17:20:24 CET 2001

Danes sem dal iz serverja prenasat 600MB dolgo datoteko, vendar se mi je
prenos ustavil pri 1,66MB in cez cas javil transfer timeout. Probal sem se
parkat, pa me je zmer diskonektal.
Razlika je bla le v prenesenih MB-jih(1,66 ; 3,16 ; 10 ; 15 ; 4,05).
Pregledal sem loge (nikjer nic),pognal proftpd z opcijama -n -d 5 (tudi
nic).
Disk sem unmountov in pognav reiserfsck pa je javil da je vse vredu...
Manse file je prenasal ok. Ce sem prenasal datoteke po 1,44MB ali pa 2,5MB.

Probal sem se na treh shellih in se je povsod ustavilo...

proftpd 1.2.0pre10, debian woody

Any IdeaS?

LeVaK
			      Matej Zerovnik alias LeVaK