Fw: [ LUGOS ] Mail streXnik

Bostjan Hojkar hob na kss-loka.si
Pon Jan 15 18:20:24 CET 2001

At 17:36 14. 01. 00 +0100, you wrote:

>Hvala za nasvet, vendar to se vedno ni vse. Predvsem rabim vedeti, kako
>tocno izgleda ukaz za MX record:
>
>  // Prosi za MX record
>out.println("Daj mi MX record!");
>
>  Kaj torej moram napisati namesto "Daj mi MX record", da mi ga bo streznik
>poslal? V bistvu gre za navaden DNS look-up, ki pa ne more biti vezan na
>noben linux program, saj naj bi program tekel tudi na Winsih. Verjetno za to
>obstaja poseben DNS protokol; a ve kdo, v katerem RFC-ju je opisan?

uh uh uh .. Getting pissed here :))

1. to zgoraj ni bil nasvet ampak poduk kako stvari v internetu sploh
funkcionirajo in kazipot da te obrne v pravo smer.. ocitno ni pomagalo.

2. ce ti kaj pomaga - z nslookup-om bi to naredu takole:

a. open ns.tvojisp.si
b. set q=MX
c. ime.tvoje.domene
(rezultat 3jke bo potem MX host za tvojo domeno)

3. preden sprasujes vsevprek poisci to na internetu. To kar sprasujes sploh
ni povezano z linuxom.

Hob
---
KSS Skofja Loka - System administrator - hob na kss-loka.si
...Life! Don't talk to me about life!

Dodatne informacije o seznamu Starilist