[ LUGOS ] lilo brez linuxa

Igor Furlan ifurlan na zilog.com
Pon Jan 15 17:39:47 CET 2001

Poskusi ta progrem:

http://raster.cibermillennium.com/gageng.htm

Zna bit, da bo resil tvoj problem

Igor

-----Original Message-----
From: Miroslav Jurkas [mailto:miroslav.jurkas na ensico.si]
Sent: Monday, January 15, 2001 9:20 AM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] lilo brez linuxa

** Reply to message from "Igor Kolar" <Ike na email.si> on Sat, 15 Jan 2000
17:00:37 +0100

Ziv !

> Na enem stroju, kjer bosta tekla le win95 in pa win3.11, bi rabil
usposobiti
> dual boot. Vprasanje je preprosto: Je to izvedljivo z lilo booterjem,
brez
> da bi instaliral na ta stroj linux?
>
> Verjetno bi zato bila potrebna windows verzija lilo-ja; ali sploh
obstaja?
> Kje lahko preberem vec na to temo? In ce lilo ni opcija, kateri drugi
boot
> manager priporocate (in zakaj)?
>
> Se pripis: ne rabim poduke, zakaj naj tega in onega ne delam. Stroj itak
> [...]

Jaz sem dolgo uporabljal boot manager od IBM (pride z OS/2). Ima pa minus,
ker vzame eno particijo (od stirih). Za namestitev naceloma potrebujes 4
utility diskete.

Lep pozdrav
  Miroslav

** ENSICO d.o.o. ** http://www.ensico.si **
   miroslav.jurkas na ensico.si

Every person gets to heaven in their own way.

Dodatne informacije o seznamu Starilist