[ LUGOS ] Soundblaster AWE64 - instalacija

Bostjan Mercun bostjan na impresija.com
Sre Jan 24 17:31:59 CET 2001

Zivjo

"AMIS.net" wrote:

> Ne, .MP3ja mi sploh ne zacne predvajati(tam ko kaze koliko sekund je bilo ze
> predvajanega ostane 00:00)...

Poizkusi nek wav file izpisat v /dev/dsp ali /dev/audio. Pa poglej, ce
imas v /proc/interrupts in /proc/ioports prave nastavitve za zvocno
kartico. Mogoce bos moral dati jedru parametre, torej io, irq, oz. bos
moral uporabiti isapnp, ce je kartica PnP.
Najprej pa lahko za vsak slucaj poizkusis se s kaksnim drugim programom
mp3 zaigrat.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist