[ LUGOS ] Soundblaster AWE64 - instalacija

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Sre Jan 24 17:27:47 CET 2001

On Wed, Jan 24, 2001 at 05:15:09PM +0100, AMIS.net wrote:

> Ne, .MP3ja mi sploh ne zacne predvajati(tam ko kaze koliko sekund je bilo ze
> predvajanega ostane 00:00)...

Poskusi raje mpg123, ce se ne motim izpise bolj podrobne komentarje ... no,
lahko da se motim.

Za zacetek preveri kaksna so dovoljenja za /dev/dsp - a kot root dela
slucajno?

Tisti uporabnik, ki bi rad kaj poslusal, mora imeti pravice za pisanje v
/dev/dsp.

--
Andraz Hvalica                      |   .signature not found!
andraz na amis.net                     |   reformat hard drive? [Yn]

Dodatne informacije o seznamu Starilist