[ LUGOS ] format diska

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Sre Jan 24 10:40:57 CET 2001

On Wed, Jan 24, 2001 at 08:02:21AM +0100, Jure Koren wrote:

> Druga rec ki jo moram omeniti pa je, da ni nujno da je na particiji
> ext2 datotecni sistem: priporoca se tudi reiserfs, vec o njem gotovo
> lahko najdes, ce reiserfs vpises v search form na http://freshmeat.net

Kar se tice reiserfs in priporocanja - z bugtraqa se spomnim, da je bilo
govora o "serious bugs" pri reiserfs. Ne vem tocno vec kaj je bilo, sem samo
preletel mail, ker me pac ne zadeva, imam ext2, lahko pogledam ce kdo zeli.

Sicer pa - ti to zanesljivo beres, arhiv mora bit pa na netu tudi. :)

--
Andraz Hvalica                      |   WinErr: 001 Windows loaded -
andraz na amis.net                     |   System in danger

Dodatne informacije o seznamu Starilist