[ LUGOS ] format diska

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Sre Jan 24 08:02:21 CET 2001

On Wed, Jan 24, 2001 at 07:57:26AM +0100, Ales Struznik wrote:
> Pozdravljeni,
> V masino sem dal nov ide disk. S fdiskom sem naredil particijo in ji dal
> 83, zapisal tabelo in izstopil iz fdiska. Kako ga sedaj sformatiram d aga
> lahko zmountam?

83 je default, se mi zdi, vsaj pod linuxom, tako da tega ni treba
eksplicitno nastavljat :)

Za obicajno uporabo v linuxu lahko kar

mke2fs <ime particije>

kjer je ime particije tisti /dev/hdc3 ali pa mogoce /dev/sdg1,
pac ime diska in stevilka particije.

Ce bo ta particija namenjena uporabnikom, da lahko po njej smetijo,
lahko uporabis parameter -m 0, kar pomeni, da ne bo nic rezervirano
za uporabnika z uid 0 (ponavadi root :), kar spet pomeni, da bo res
cela particija na voljo vsem.

Druga rec ki jo moram omeniti pa je, da ni nujno da je na particiji
ext2 datotecni sistem: priporoca se tudi reiserfs, vec o njem gotovo
lahko najdes, ce reiserfs vpises v search form na http://freshmeat.net

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist