[ LUGOS ] SMTP autorizacija

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sre Jan 10 10:27:44 CET 2001

On Tue, Jan 09, 2001 at 09:59:27AM +0100, Borut Mrak wrote:

> Meni se zdi, da je smtp auth za ISP-ja prakticno neuporaben.
> Ce je nekdo na tvojem dialupu/kablu/adsl/wireless/whatever
> pac lahko uporablja tvoj streznik za posiljanje poste. Ce ni,
> potem ga pac ne more (sme).

To bi bilo treba uzakonit... :)

> Mogoce je zadeva uporabna za kaksno firmo, katere zaposleni
> vcasih posiljajo posto od drugje...ampak ce imas dostop do
> Interneta imas tudi dostop do smtp streznika nekega ISP-ja...
> I guess. In ce nekdo dela od doma uporablja ponavadi kaksen VPN,
> tako da je smtp auth spet nepotreben.

SMTP/TLS/SASL je odlicna stvar, ki deluje zelo transparentno. Zadevo podpira
Outlook, Netscape, pa vecina MTAjev. Vsak tako lahko se vsak JoeBlow Average
to ponuca.

VPN je pretty much neuporabna zadeva, ce nimas mucho denaros, da kupis
potreben hardware. IPSec je se vedno samo hack :(. Instalacija IPSeca na
gateway || firewall || masq masino je pa nekaj kar ni zazeljeno.

IPSec ne bo delal skozi Masqed network. Oz bo ampak to je ze patch na
patch... Bruh. :)

David!
BMW  -- Big Messy Wreck

Dodatne informacije o seznamu Starilist