[ LUGOS ] xinetd se enkrat!

Jure Krasovic jure.krasovic na rcc-irc.si
Sre Jan 10 10:03:30 CET 2001

--------------02779BD79C9CBCBE4FBB9085

Zivijo!

Se enkrat o tem xinetd. Jasno mi je, da se programi, ki se poganjajo
preko xinetd malo pocasneje zaganjajo kakor ce bi se direktno poganjali.
Vendar pa sem po dodatnih testih ugotovil, da server odgovarja v
trenutku. Avtorizacija uporabnika pa poteka zelo dolgo. Zanima me ce ima
kdo idejo kako avtorizacijo pohitriti.

Sedaj uporabniki pobirajo posto z AIX-a in stvar deluje zelo hitro.

Hvala in lep pozdrav!

                Jure

--------------02779BD79C9CBCBE4FBB9085

begin:vcard
n:Krasovic;Jure
tel;fax:+386-3-42-74-198
tel;work:Razvojni Center IRC Celje d.o.o.
x-mozilla-html:FALSE
url:www.rcc-irc.si
org:Razvojni Center IRC Celje, d.o.o.
adr:;;Ul. XIV divizije 14;3000 Celje;;;Slovenia
version:2.1
email;internet:jure.krasovic na rcc-irc.si
fn:Jure Krasovic
end:vcard

--------------02779BD79C9CBCBE4FBB9085--

smime.p7s