[ LUGOS ] Stallman se ne da

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Jan 12 01:10:31 CET 2001

Yo!

From: Andra` Tori <andraz.tori1 na guest.arnes.si>

> Ob prebiranju vcerajsnji Financ (Sreda, 10.januar), sem ostal kar brez
> sape, ko sem v drugem delu (na 17. strani) opazil tipa, ki mi je bil cudno
> znan...
>
> Na zalost se novinarka ni prevec poglobila v stvari ki jih je pisala (ali
> pa je psiala po spominu) in tako zgresila kar nekaj zavajujocih napak...
>
> No najprej stavek:
> "Drustvo LUGOS je nedavno javno opozorilo na cedalje vec dejanj, ki
> skodujejo operacijskemu sistemu GNU/LINUX, kot  je denimo razpecevanje
> virusov"

> [...]

To je tocno to, o cemer jaz ze skozi govorim. Rucunalniskih geek-ov
"normalni" ljudje ne zastopijo nito 25% in da bi se nas razumelo tako kot mi
hocemo, ne bomo nikoli dosegli, vsaj dokler bo nase delovanje na
ljubiteljsko amaterski ravni.

Vsi vemo da ima vsaka dobra firma, stranka ali drustvo svojega predstavnika
za stike z javnostjo, ki v vsakem primeru poskrbi, da se o njih govori samo
najboljse in tako kot pri njih hocejo. S tem ne namigujem da bi mogoce mi
potrebovali takega cloveka, hocem samo povedat, da se bodo v nasprotnem
primeru napake pojavljale vedno in povsod (vsaj kar se medijev tice).

Komu bo "normalen" povprecen drzavljan verjel, ce bo Kramberger rekel:
"Spostovani potrosniki, od danes naprej je cena enega impulza za 7.3% nizja
od dosedanje.", en modem geek pa bo nazaj siknil: "Jebi se Kramberger!", pa
se en jajc mu bo v glavo vrgel :) Ali pa recimo neki stari mami ne morem
reci: "Ej starta mama, poglej kako ima Linux stabilen kernel.", ker bo ona
rekla nazaj: "A res, a potem se mi potica ne bo vec zazgala na spodnji
strani, ce jo bom pekla pri 200 stopinjah?"

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist