[ LUGOS ] Stallman se ne da

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Čet Jan 11 12:26:15 CET 2001

Ob prebiranju vcerajsnji Financ (Sreda, 10.januar), sem ostal kar brez
sape, ko sem v drugem delu (na 17. strani) opazil tipa, ki mi je bil cudno
znan...
tip na sliki je bil kdo drug kot Stallman...

Skratka, nekomu pri financah (Anji Horvat) se je stallman tako mocno
utisnil v zavest, da je napisala o njem kar cel prispevek.
Vsekakor zelo zelo dobro, v prispevku je omenjen tudi LUGOS...
Cleanek pise predvsem o tem kdo je stallman, kaksno vlogo je imel pri
linuxu in to da je guru, naslov ima pa "Guru, ki se zavzema za svobodno
uporabo programov"

Na zalost se novinarka ni prevec poglobila v stvari ki jih je pisala (ali
pa je psiala po spominu) in tako zgresila kar nekaj zavajujocih napak...

No najprej stavek:
"Drustvo LUGOS je nedavno javno opozorilo na cedalje vec dejanj, ki
skodujejo operacijskemu sistemu GNU/LINUX, kot  je denimo razpecevanje
virusov"

Smo kaj takega resnicno storili, ali je to le odziv na (spet naorbe
razumljeno) izjavo za javnost?

"Njegov delez pri tem je izdelava vsem dostopnega operacijskega sistema
Linux"
in nato njekje naprej

"Ko je izdelal Linux se je moral izmisliti se nacina distribuiranja
programa"

Hmm.. ko bi rekla vsaj GNU/Linux... :)

Potem pa se "Ko je bil Richard Stallman clan FSF so programe,ki so jih
napisali dajali drug drugemu v uporabo". ... Nato pa je iz konteksta
razvidno da je to bilo preden je dobil njegov grdi 'Xerox' printer, torej
preden je FSF sploh obstajal...

No skratka, zakljucek, zenska se je potrudila in obiskala njegovo
predavanje,ki ga je imel v WTC in z zakasnitvijo objavila clanek, na
zalost ne prevec profesionalno, ampak vseeno...
S temle mailom nisem hotel raztrgati njenega clankla, le opozoriti do
kaksnih nejasnoti lahko prihaja... saj se vsak lahko zmoti./..

Moje vprasanje je, ali naj se odzovemo na napacne trditve in s tem
poskusamo dvigniti se malo prahu v tako pomembnem cajtngu kot so
Finance...
Problem je tudi da se nikoli v njih nisem videl pisem bralcev... tako
da...

Je pa objavljen tudi njen mail, in v kolikor bo mogoce ze to nekaj
pomenilo ji lahko razlozimo napake, da jih ne bo ponavljala, ko bomo
gostili kakega Miguela, Alana, Linusa ipd :))))))))))

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist