[ LUGOS ] proftpd in neznano ustavljanje prenosa

Matej Zerovnik levak na jpdesign.net
Čet Jan 25 11:05:47 CET 2001

On Thu, Jan 25, 2001 at 07:53:12AM +0100, Ales Struznik wrote:
> Morda prenasas ob najvecjem prometu, morda te matra kaksen hub, modem, ...
> Sam prenasam dosti od zunaj na notranje omrezje CVI. In ce to pocnem
> (distribucija linux iso) v dopoldanskem casu nikoli ne prenese vsega.
> Ce pa to izvedem v vecernih urah, imam zjutraj vse na disku.

Hm.. Testiral sem zjutraj, popovne in zvecer.Zmerom isto. Ce pranasam iz
katerega drugega diska je vse ok(vsaj prvih 10MB kolikor sem testiral).

Vceraj sem tisti disk formatirov in ces pognal badblocks.Disk je brez
badblockov in ko sem danes zjutraj spet probal je spet pocakal.Danes ze pri
1,45MB.

LeVaK
			      Matej Zerovnik alias LeVaK
			            IRCnet: LeVaK