[ LUGOS ] proftpd in neznano ustavljanje prenosa

Ales Struznik ales na ro.zrsss.si
Čet Jan 25 07:53:12 CET 2001

Morda prenasas ob najvecjem prometu, morda te matra kaksen hub, modem, ...
Sam prenasam dosti od zunaj na notranje omrezje CVI. In ce to pocnem
(distribucija linux iso) v dopoldanskem casu nikoli ne prenese vsega.
Ce pa to izvedem v vecernih urah, imam zjutraj vse na disku.

Pozdrav Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist