[ LUGOS ]

Mitja Gros Mitja.Gros na siol.net
Tor Feb 6 15:38:54 CET 2001

At 15:31 6.2.2001 +0100, you wrote:
>URL, ki sem ga napisal deluje. "Error" 200. Ce pa tvoj mail client
>ne podpira cut'n'paste (ali pa tega, da na link kliknes) pa ni moj
>problem.

Zanimivo,da meni ne deluje. Pa pustimo to ob strani, itak so pravila ob
mejling listah. Sicer imas prav, da zadeva ni tvoj problem.

>birokratski), ampak za to, da enostavno ni lepo, da posiljas vprasanje

Dobro, jaz tudi ne. Ampak tudi ni lepo flemat, kar oba delava :(.

>samo v html-ju, kar sem pac hotel dopovedat. Na zalost je vsa
Ja, ampak to sem zakapcal ze v prvem mejlu, zato sem tudi repostal zadevo v
plain textu. Pustimo to ob strani.

Glede na vsa grozodejsvta, ki so se do sedaj zgodila bom verjento naredu en
velik ovink okrog kompletne zadeve. QED.

Mitja Gros

http://www.mitjagros.com

Dodatne informacije o seznamu Starilist