[ LUGOS ]

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Feb 6 15:31:25 CET 2001

On Tue, Feb 06, 2001 at 02:36:50PM +0100, Mitja Gros wrote:
> torej 2x mesecno se poslje 404 error...lepo.ampak pravila sem uposteval,
> bonton sem krsil (krsis ga tudi ti, ker provociras). vidim, da bom drugic
> raj sam hekov naprej.

URL, ki sem ga napisal deluje. "Error" 200. Ce pa tvoj mail client
ne podpira cut'n'paste (ali pa tega, da na link kliknes) pa ni moj
problem.

Pa tle se ne gre za pravila (no, vsaj jaz nisem imel namena bit
birokratski), ampak za to, da enostavno ni lepo, da posiljas vprasanje
samo v html-ju, kar sem pac hotel dopovedat. Na zalost je vsa
debata zavila na pot, kjer je zdaj. V riti.

lp,

--
Borut
borut.mrak na ijs.si