[ LUGOS ] tezava

kreit kreit na siol.net
Tor Feb 6 11:15:59 CET 2001

Zdravo!

GM wrote:

> hoj,
>
> narihtal sem qmail pa ima tezavo ... ko posljem email ven na drug mail in
> server ga ne dobim. Ce jaz posljem na moj mail qmail sprejme a ne pokaze

No meni vsaj posiljanje ven deluje :)
Si probal s tem? me potem zamenjaj za lokalne userje in druge emaile.

% echo to: me | /var/qmail/bin/qmail-inject

> maila. Grem s pine pogledat pa nula.
> Grem v maillog pogledat pa se nic ne dogaja ze 1 uro . ... a v tej uri sem
> probaval posiljat in sprejemat...sploh ne logira tega... a na zacetku pa je.

Kaksen imas /var/qmail/rc? btw v /var/qmail/boot imas kar nekaj
skript...

> Potem grem v /var/log/qmail/smtpd gledat fajl current in notr je napisano :
> tcpserver in potem od kerga hosta je sprejel mail in koliko ...
>
> ..  in sploh ne kaze da bi bil problem
>
> jaz se ne spoznam MTA-je sam zelim pac imeti mail ce ze mam postavljeno
> odmeno....
> Nardil sem pa kot pise v "Life with Qmail" na strani
> http://web.infoave.net/~dsill/lwq.html#dot-qmail-files
>
> bi bilo zlo fajn ce ve kdo v cem je problem ?

Probaj z ./config-fast . in potem z echo to... Ne pozabi tale
./config-fast . je
traparija, lahko pa probas 'mimo domene' posiljat mail, ce bo delalo je
lahko problem
v domeni.

Si nastavil aliase na tistega userja na katerega posiljas mail ?

Pri kreiranju userjev uporabi INSTALL.ids kjer pise specificno za linux,
ker
avtor tega howtoja uporablja FreeBSD.

--
LP,