[ LUGOS ] tezava

GM creative na amis.net
Pon Feb 5 19:59:37 CET 2001

hoj,

narihtal sem qmail pa ima tezavo ... ko posljem email ven na drug mail in
server ga ne dobim. Ce jaz posljem na moj mail qmail sprejme a ne pokaze
maila. Grem s pine pogledat pa nula.
Grem v maillog pogledat pa se nic ne dogaja ze 1 uro . ... a v tej uri sem
probaval posiljat in sprejemat...sploh ne logira tega... a na zacetku pa je.
Potem grem v /var/log/qmail/smtpd gledat fajl current in notr je napisano :
tcpserver in potem od kerga hosta je sprejel mail in koliko ...

..  in sploh ne kaze da bi bil problem

jaz se ne spoznam MTA-je sam zelim pac imeti mail ce ze mam postavljeno
odmeno....
Nardil sem pa kot pise v "Life with Qmail" na strani
http://web.infoave.net/~dsill/lwq.html#dot-qmail-files

bi bilo zlo fajn ce ve kdo v cem je problem ?
Hvala ze vnaprej
Gorazd

Dodatne informacije o seznamu Starilist