[ LUGOS ] postfix

tJaZy rachek na kibla.org
Pon Feb 12 21:22:48 CET 2001

On Thu, 8 Feb 2001, Janez Dovc wrote:
> -ob pobiranju poste s pop3 zelo dolgo pobira listo messagov - in zdi se mi,
> da dejansko zdlja 40 kB,preden uspe prebrati stevilo mailov in jih tudi
> normalno pobrati.
Hmm .. ceprav tega ne razumem nabolje,bom vseeno poiskusil ... iz ene
masine,s katere pobiras posto,se telnetaj na port 110 tvojega mailserverja
in na port 23 za primerjavo ... koliko casa dje potrebuje pop3,da ti
izpise banner? Za primer ti dam 2:

Escape character is '^]'.
+OK POP3 kid.kibla.org v7.59 server ready

Escape character is '^]'.
+OK piranha.amis.net Cyrus POP3 v1.6.22 server ready

BTW: ta "Escape char..." ne sodi zraven ... :>)

je to 10,15,20 sekund dlje? Ce je,potem ti najbrz ne stimajo reversi.

> Kaj bi lahko bilo narobe,ali sta problema lahko povezana - recimo veliko
> stevilo nevidnih internih mailov, ki pa pop3 se vedno obremenjuje..?
> Verjetno brcam v temo,kaj pa vi pravite...
Glede tega prav gotovo malce,postfix je MTA(mail transport agent) in ima
veze samo z SMTP,z POP3 pa samo posredno.

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK