[ LUGOS ] dns konfiguracija web interface

rok lugos na s-je.sik.si
Pon Feb 12 15:09:04 CET 2001

ojla. rabu bi eno specificno orodje. imam apache, php4, ssl.
dns (bind 8) administracija preko weba. vendar brez dovoljenja do celotne
konfiguracije ampak samo spreminjanje dolocenih zon. recimo, da je na
masini ene 10 zone filetkov. rad bi omogocu urejanje le dveh ali treh.
avtentikacija uporabnika bi lahko bila preko htpasswd in ssl. druge skrbi
za varnost ni. primer...
uporabnik se logira in ima na izbiro dve opcije
sprememba zone1 ali zone2.
lahko je kak fancy interface ali pa se lahko odpre tudi obicajno okno ki
vsebuje vsebino filetka od zone (spodaj naj bi bile vsaj opcije preklici
in shrani). ob primeru shranitve zone bi se avtomatsko zagnala komanda
killall -HUP named (mislim, da ta precheckira zone in updejta). lahko pa
da se motim. je se kaksna druga varianta?
to bi bilo zaenkrat vse.

lp, rok.

Dodatne informacije o seznamu Starilist