[ LUGOS ] - FTP

Damjan Stritof damjan.stritof na campus.fe.uni-lj.si
Pet Apr 27 20:08:23 CEST 2001

Zivjo. Hvala za odgovor.
Spedenal sem host.allow in host.deny, tako da mi FTP servis dela.

> Za kateri servis pa imas 10.10.10. v hosts.allow?

Prej sem imel 127.0.0.1    10.10.10., po brisanju pa je ostalo le 10.10.10.
Sicer ne vem, kaj sem s tem izgubil? Sambo sem postavljal po Howto-ju...

V hosts.allow sem zakomentiral ALL:ALL, pustil pa sem http-rman:ALL EXCEPT
LOCAL.

> Seveda pa je povsem odvisno od tvoje distribucije, tega ali uporabljas
inetd
> ali xinetd ali kaj tretjega ter seveda od tega, kako so programi
prevedeni,

Uporabljam Suse 7.0, za zagon mreznih servisov pa inetd.

Skratka, vse dela.

Lp, Damjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist