[ LUGOS ] - FTP

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Apr 27 15:04:42 CEST 2001

On Friday 27 April 2001 00:14, Damjan Stritof wrote:
> Zivjo.
> V hosts.allow imam 10.10.10. (vse masine v skupini), v hosts.deny pa
> ALL:ALL. Ko sem pedenal Sambo, sem spreminjal tudi te datoteke (po
> Howto-ju). Po tem se FTP ni vec oglasal...

Za kateri servis pa imas 10.10.10. v hosts.allow?

Jaz imam nekaj takega:

pop3s: ALL
imaps: ALL
sshd: ALL
in.telnetd: ALL
in.talkd: moj.pravi.ip
in.ntalkd: moj.pravi.ip
in.uucpd: ALL
in.pop3d: 10.10.10.

Seveda pa je povsem odvisno od tvoje distribucije, tega ali uporabljas inetd
ali xinetd ali kaj tretjega ter seveda od tega, kako so programi prevedeni,
kaj bos potreboval ti. Meni recimo deluje in.ftpd, tebi bo mogoce kaj drugega.

lp,

--
Borut
borut.mrak na ijs.si