[ LUGOS ] dosemu

Jure Koren jure na kiss.uni-lj.si
Pon Apr 2 11:14:03 CEST 2001

On Mon, Apr 02, 2001 at 10:33:30AM +0200, Ales Kosir wrote:
> Kolikor sem ga preskusal, je bil zelo obcutljiv na to, na kaksni opremi
> (procesor, plosca) je tekel. Zal me to ni prepricalo, da gre za stabilen in
> zrel izdelek. Sem se v oceni zmotil?

Hja, dosemu visji od verzije 1 sem uspel prepricat, da je uspesno emuliral
sound blaster (hardware je sb128 pci za katerega nimam nikakrsnih dosovskih
gonilnikov). Prav presenetilo me je, ko je delovalo. Delujeta mi tudi
borlandov turbo c in turbo pascal (samo prevajalnika, ide nisem poganjal).

Je pa dosemu uporaben in tudi normalno deluje za dekompresijo kaksnih
starih formatov, za katere pod unixom nisem nasel alternativnih programov,
ki bi to znali razpakirati (ne spomnim se tocno katere, mislim da nekaj
podobnega .zoo datotekam).

--
Jure Koren                      |                       unix administrator
jure na kiss.uni-lj.si             |             gnu/Linux software developer

Dodatne informacije o seznamu Starilist