[ LUGOS ] dosemu

Ales Kosir ales.kosir na zaslon.com
Pon Apr 2 10:33:30 CEST 2001

Kolikor sem ga preskusal, je bil zelo obcutljiv na to, na kaksni opremi
(procesor, plosca) je tekel. Zal me to ni prepricalo, da gre za stabilen in
zrel izdelek. Sem se v oceni zmotil?

Lep pozdrav,
Ales

-----Original Message-----
From: Andraz Hvalica [mailto:andraz.hvalica na amis.net]
Sent: Saturday, March 31, 2001 6:52 PM
To: LUGOS-list
Subject: [ LUGOS ] dosemu

Zivjo,

ima kdo kake zelo pozitivne izkusnje z dosemu? Meni zadeva *naceloma* dela,
ce se omejim na ukaze iz command.com, v cemer ne vidim pravega smisla ...

Nekoc sem prebral, da se z dosemu da celo zapletene programa alias igre tipa
DukeNukem 3D poganjat, jaz imam pa tu se precej starejse igre, pustolovscine
LucasArtsa, zaradi starosti ne bi smelo bit kakih problemov - ce drzi
trditev, da DukeNukem 3D deluje.

V konzoli, kjer zazenem xdos, dobim po zagonu namestitvenega .BAT tole:
ERROR: general protection at 0x25def: 66
ERROR: SIGSEGV, protected insn...exiting!

Zdaj bi pa rad na privat, da ne bomo smetili liste, config datoteke za
dosemu, kjer dela se kaj drugega kot "dir", da primerjam nastavitve s
svojimi.

Ce ma kdo ... hvala :)

--
Andraz Hvalica                      |   WARNING! Do not look into the
andraz na amis.net                     |   laser with the remaining eye!

Dodatne informacije o seznamu Starilist