[ LUGOS ] SMTP authentication

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Apr 20 16:34:35 CEST 2001

On Friday 20 April 2001 16:23, Bostjan Mercun wrote:
> Ce si o tem govoril, potem zame to ni transparentnost. Ce imas res
> transparentno resitev, mi jo prosim zaupaj. Ko sem nazadnje gledal,
> programi sami niso znali zamenjati vrstnega reda... Po defaultu pa vsi
> programi posto najprej posljejo...

Res je. Vsi programi, ki sem jih dosedaj videl, posto najprej posljejo.

Ce je luser tako neumen (jebi ga, veliko je takih), da ne more najprej
prebrati poste, kadar ni v omrezju svojega ponudnika, pa naj si takrat
nastavi za posiljanje poste drug streznik. Mogoce pa mu je to enostavneje.
Noben ISP ni dolzan relayat poste za kogarkoli, ki ni v njegovem omrezju.

Ce imas ta problem, ker si racunalniski hisnik na eni firmi, izuci luserje.
Ko sem jaz bil racunalniski hisnik, sem relay pustil zaprt. In userji so se
naucili doma uporabljat relay pri svojem ISP-ju. Pred tem pa je bil mail
streznik firme odprt za pol slovenskega Interneta. Bila je to prva stvar, ki
sem jo spremenil, ko sme prisel tja.

Borut
borut.mrak na ijs.si
A woman has the last say in any argument.  Anything a man
says after that is the beginning of a new argument.

Dodatne informacije o seznamu Starilist