[ LUGOS ] SMTP authentication

Bostjan Mercun bostjan na impresija.com
Pet Apr 20 16:23:32 CEST 2001

Zivjo

Borut Mrak wrote:

> Zato, ker je pop-before-smtp enostaven in za userja prakticno transparenten,
> je tudi tako razsirjen.

Ideja in princip delovanja pop-before-smtp sta res enostavna. Ni pa
enostavno cloveku, ki ima tezave ze s klikanjem na en velik gumb,
dopovedati, da mora za posiljanje maila kliknit trikrat in se enkrat
toliko za pobiranje le-tega (in to vsakic drugam). Predvsem, ker program
cisto lepo omogoca delo s posto z enim samim klikom...

Ce si o tem govoril, potem zame to ni transparentnost. Ce imas res
transparentno resitev, mi jo prosim zaupaj. Ko sem nazadnje gledal,
programi sami niso znali zamenjati vrstnega reda... Po defaultu pa vsi
programi posto najprej posljejo...

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist