[ LUGOS ] Prevajanje jedra!

ljubo kreit na siol.net
Pon Apr 9 11:51:38 CEST 2001

Tomaz Toplak wrote:

> p.s.
> Ti si to pismo tudi formoliral tako da jaz zgledam kot najvecji butec na tem
> svetu!

Kaj si pa pricakoval? Kaj ti naj clovek odgovori, ce pravis, da ti javi neko
napako?
Kako pa naj mi vemo katera je tista neka napaka? Pokazi vsaj output, pa
dokumentacijo
preberi. Moras se prej pac ustrezno izborazit! Kaj bi se zgodilo, ce bi kirurg
ali pa zobozdravnik
kar zacel delat in nebi vedel kako in kaj? Vzel bi kombinirke, francoza in
hamer, ti pa se
vsedi na stol, da ti popravi zobe. Pa se glede odgovorov ti moram povedat nekaj.
Ti hoces
namrec ODGOVORE, ki pa jih ne bos dobil. Dobil bos pa NAPOTKE, kje si lahko
odgovore
sam poisces. Od tega bos na koncu imel se vecjo korist, ker se bos ob branju
dokumentacij,
howtojev, man pagov itd... naucil se mnogo vec kot pa ce ti bo nekdo dal vse na
pladnju.

LP,

Ljubo

Dodatne informacije o seznamu Starilist