[ LUGOS ] Prevajanje jedra!

David Delibasic maddave na suxx.eu.org
Ned Apr 22 23:34:25 CEST 2001

On Sun, 22 Apr 2001, Blaz Podrzaj wrote:

> Yo!

> A mi lahko poves zakaj hudica si sel sploh prevajt jedro? Od zdaj naprej
> ti prepovedujem prevajanje jedra dokler ne preberes vse dokumentacije iz
> /usr/src/linux/Documentation! Si razumel?

To, zakaj je sel prevajat kernel je njegova stvar, smo zato tu da
pomagamo. Pravtako TI ne mores nobenemu nic prepovedat...

> Red Had je prav posebaj za take kot si ti naredil oziorma prevedel jedro,
> ki ima podporo za vse zive mozne variante strojne opreme, ampak ne, tebi
> to ni bilo dovolj.

Mu pac ni bilo dovolj...pa kaj zaj ???

> No, povej mi en tehten razlog zakaj si sel prevajat jedro. Samo enega!

Eden izmed mogocih razlogov je tudi to, da bi se recimo naucil kako se to
dela, da pac enkrat ko bi mogel na novo skompajlati kernel da bi znal ...

> Se nekaj, tisti, ki zna prevajat jedro, zna tudi po preklemanskih arhivih
> postnih seznamov brskat! Torej? Na delo!

Idi u tri krasne ...

Zgleda da ga potem on ne zna in po tem takem po tvojem misljenju tudi ne
zna brskati po arhivih...

> lp,B

lp,D

Dodatne informacije o seznamu Starilist