[ LUGOS ] krn. 2.4.2 & PCMCIA

GM creative na amis.net
Pet Apr 27 09:57:05 CEST 2001

Pozdravjeni,

imam tezave z novim rh7.1 z kernelom 2.4.2 in pcmcia kartico. Nikakor ne
spravim da bi mi delovalo. In sicer sem probal z 2 nacinoma.
Z  namestitvijo kernel-pcmcia-cs paketi ali pa brez tega in z
zadnjimi  paketi pcmcia-cs-3.1.25 .
V obeh primerih mi ne deluje..
Naredil sem takole...
Ker imam Wavelan-Orinoco pcmcia kartico sem s snel zadnje driverje mislim
da verz. 6.06 in in jih odpakiral v pcmcia-cs-3.1.25 kjer je vse skupaj
/usr/src/linux .... nardim [ make config -make all ] in ze so tezave ....
in sicer pri prevajanju wavelan-cs driverjev... javlja napak malo morje :(
Nkakor mi ne uspe narihtat  kartice... ko pozenem pcmcia start dobim en
normalen pisk za tem pa eden nizek.
V logih pise da ne more naloziti zaradi nepravilnih naslovo v samih fajlih
od wavelan-cs .

A je kdo namestil taksno napravo na 2.4 kernelu ? A mi lahko kdo obrazlozi
kako naj resim to ?  V rh 6. 2dela vse brez problema  ...
Res potrebujem help !

hvala in lp,
GM

Dodatne informacije o seznamu Starilist