[ LUGOS ] Linux instalacija

peter petelinek peter_petelinsek na hotmail.com
Pet Apr 27 01:07:17 CEST 2001

Imam masino z 20 GB velikim diskom.
Na C particiji imam instaliran WIN 98, na D pa win2k.
Prva particija je velika 5 GB in je na FAT32, druga pa 10 GB na NTFS - u.
Preostanek diska je prazen in nanj bi želel instalirati Linux (RedHat 7.1).
Ko poskušam tvoriti particije (swap in root)tekom instalacije mi pri root -
u napiše BOOT PARTITION > 1024 CYLINDERS in instalacija se zaustavi.

1.) Prosil bi, da mi kdo pošlje link kakšnega konkretnega HOWTO-ja ali kaj
podobnega, kjer je opisana točno ta problematika.

2.) Nekaj sem bral, da novi LILO zna rešiti tudi ta problem (lilo nad 1024
cilindrom), vendar se mi ne sanja, kako naj tovrstno instalacijo izpeljem
(razumem, da je potrebno zdovloadat novi LILO, vendar ne vem kako ga naj
zadevo povežem z instalacijo z obstoječim CD-jem, oz. kaj naj s tovrstno
datoteko delam???).

Tudi v zvezi s tem bi prosil za kakšen uporaben link oz. ustrezen nasvet.

3.) Kot tretje pa se mi pojavlja vprašanje, kako bo instalacija LILA
vplivala na obstoječi DUAL BOOT ?

Hvala in lp

Peter