[ LUGOS ] lowmem

Ales Bardorfer alesb na robo.fe.uni-lj.si
Sre Apr 25 12:03:22 CEST 2001

Damir wrote:

> A je komu uspelo bootat Debian 2.2 z samo 8MB rama?

Ja.
Boot (ko je enkrat sistem instaliran) ni problematicen. Pri sami
instalaciji pa moras biti bolj previden. Jaz sem delal instalacijo preko
mreze (NFS ali FTP - sedaj ne vem vec).
Trik je v tem, da se ti takoj po konfiguriranju dolocenega paketa, le-ta
tudi starta (/etc/init.d/...). Predno gres konfigurirat naslednji paket
moras prejsnjega (daemona) ustavit ! Tako sprostis nekaj RAM-a in si
zagotovis, da ti poraba RAM-a med istalacijo ne zraste prevec.

Debian 2.2, i486, 8MB RAM, 4 MB swap.
Po normalnem boot-u mi sedaj Debian pozre cca. 4MB rama, jasno, zelo
oskubljen.

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist