[ LUGOS ] Promise FASTRAK 100

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Apr 14 11:24:17 CEST 2001

Yo!

From: Borut Rozman <jedo na zipp.nu>

> Trenutno se ubadam z fresh instalalcijo Slack. 7.1 stežnika, rad pa bi
> usposobil Promisov FASTRAK100 kontroler, ter ga uporabilv v raid 1
> (mirroring) načinu. Na promisovi strani zagotavljajo da zadeva dela na
> Red-Hatu 6.2 , za katerega je tudi zbuildan ft.o (za kernel 2.2.14-5)
ko
> sem instaliral omenjen device, na kernelu 2.2.16 je zadeva sedla z
enim
> core dumpom, nato pa sem instaliral kernel 2.4.2 in zbuildal ft.o iz
> sourcea (katerega se najde na njihovi strani). Zadeva mi ob ukazu
insmod
> ft.o ponovno vrže ven core dump in freezne!

Ma pusti tisti njihov ft.o in naredi navaden software RAID. Tale ft.o ni
prakticno nic boljsi (hitrejsi) od obicajnega software RAID-a. Ja pise
da dela pod RH6.2 in RH7, vsaj za RH7 pa vem da ima kernel heavily
patched za software RAID, torej ce se spravljas zadevo instalirati na
Slackware potem to ocitno ne bo slo.

Pri meni vse lepo tece na Slacku (current) s software RAID-om, kernel je
pa 2.4.2 ki ze itak ima podporo za Promis-ove kontrolerje.

Moja konfiguracija:

ASUS A7V133 (FastTrak100 onboard)
2x IBM deskstar 30GB (sw RAID 1)
2x Intel EtherExpress 100