[ LUGOS ] Promise FASTRAK 100

Borut Rozman jedo na zipp.nu
Sob Apr 14 09:53:37 CEST 2001

Pozdravljeni!

Trenutno se ubadam z fresh instalalcijo Slack. 7.1 stežnika, rad pa bi
usposobil Promisov FASTRAK100 kontroler, ter ga uporabilv v raid 1
(mirroring) načinu. Na promisovi strani zagotavljajo da zadeva dela na
Red-Hatu 6.2 , za katerega je tudi zbuildan ft.o (za kernel 2.2.14-5) ko
sem instaliral omenjen device, na kernelu 2.2.16 je zadeva sedla z enim
core dumpom, nato pa sem instaliral kernel 2.4.2 in zbuildal ft.o iz
sourcea (katerega se najde na njihovi strani). Zadeva mi ob ukazu insmod
ft.o ponovno vrže ven core dump in freezne!

Any Ideas !

Aja še to
Uporabljam konfiguracijo
ASUS CUSL2