[ LUGOS ] RHCE

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Apr 13 11:38:14 CEST 2001

Yo!

On Fri, 13 Apr 2001, Robert Feri wrote:

> Ja hvala, tam sem nasel vse potrebno.
> Odbila me je le cena ...khm 120.000 + DDV samo za opravljanje izpita brez
> tecaja. Mislim da so Microsoftvovi izpiti na drugi strani za faktor 10
> cenejsi ...

Prav, pa pojdi delat izpit za MCSE. Infact je zadeva taka da preden dobis
ti naziv MCSE moras narediti vsaj 4 izpite (VSAJ), vsak od teh izpitov je
od 15 do 20k SIT, potem je tu se literatura, pa ce se ti ne da samemu
uciti, so tu se tecaji etc. in te vse skupaj pride tam od 05 do 1 mio SIT.

Je pa RH302 izpit za pridobitev certifikata RHCE predvsem prakticne
narave, v bistvu je 2/3 prakticni lab exam in pa 1/3 multiple choice
varianta obkrozevanja odgovorov. Traja pa samo izpit tam cca. 8 ur z
odmori med posameznimi deli.

Iz osebnih izkusenj ti lahko povem, da so se na prvem delu (debugging)
izpita nekatiri kar posteno potili! Poleg tega pri prvem delu ni
polovicarstva, ali sitem po rebootu deluje ali ne, se pravi 25 tock ali pa
0.

Je pa vprasanje ce tak certifikat ti sploh potrebujes. Jaz osebno ga ne
potrebujem, je pa mojemu sefu vsec da ga imam, konec koncev je tudi on
placal to, da jaz zdaj imam ta certifikat.

PS: Ce zelis me lahko kaj vprasas tudi na private, ker je to vse skupaj ze
bolj komercialne narave...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist