[ LUGOS ] Linux, StarOffice, WIntendo-1250 kodiranje

Iztok Saje iztok.saje na mobitel.si
Pet Apr 13 11:27:04 CEST 2001

Hoj !

Muke ostajajo... Sam ne uporabljam M$ polizdelkov (razen miske - MS miske so kar dobre !).
Slisal sem, da gor tece nek macro, ki prevede Latin-2 v karkoli pac tam zelijo.
Je kaka moznost, da isti makro tece tudi pri StarOffice ?
Se najlepse bi bilo, ce bi isti tekel cez besedila, prezentacije itd...

LP

Iztok

Iztok Saje wrote:

> Hoj vsem !
>
> O tem sem ze nekaj tecnaril... Mukah, ce ne uporabljas M$ SW v okolju, kjer to vsi pocno.
>
> Sedaj imam takole reseno:
>
> Branje M$, plugin v NS:
> http://www.antiword.org/
>
> za .xls tudi catdoc
>
> Branje vecjih reci: StarOffice
>
> Pisanje: LaTeX "c"s"z ali pa kar csz text.
> in pdf format za posiljanje...
>
> Bljuzg: StarOffice z Latin 2. Moram pac prezentacije furati s svojega laptopa.
>
> Sedaj pa imam problem: Word file moram popravljati.
> Poln slikic, tabel, okraskov itd...
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist