[ LUGOS-LIST ] Re: [ LUGOS ] cdrecord napaka

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Čet Sep 28 09:32:01 CEST 2000

On Thu, Sep 28 2000, Andraz Hvalica wrote:

> Dela ze, vsaj svoj cas je ... ampak necesa drugega sem se spomnil: obakrat,
> ko sem dobil tako napako, sem iso naredil kar z dd - naredil kopijo
> obstojecega CDROMa; pa saj to bi moralo biti OK? :-|

Yup, jaz vedno tako kopiram recimo Linux CDje pa se nikoli nisem
imel problema. Edina razlika je da tako ne preberes RAW sektorjev
ampak ze popravljene in ti potem cdrecord doda zraven dodatne
informacije (CRC itd). Za normalne CDje je to cisto v redu edino
pri kaksnih zascitenih to potem ni prava kopija.

Lp,
      Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist