[ LUGOS-LIST ] Re: [ LUGOS ] cdrecord napaka

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Čet Sep 28 09:21:12 CEST 2000

On Thu, Sep 28, 2000 at 07:45:12AM +0200, Darko Koruga wrote:

> Mislim da ti je tole javil po koncu snemanja ko je poskusal
> zapreti session. Meni se je enkrat to zgodilo ampak sem potem
> samo zaprl CD. Ce je tako poskusi:
> cdrecord -v dev=0,x,0 -fix
> Lahko je pa tudi da s tvojim recorderjem ne dela lepo v dummy nacinu.

Dela ze, vsaj svoj cas je ... ampak necesa drugega sem se spomnil: obakrat,
ko sem dobil tako napako, sem iso naredil kar z dd - naredil kopijo
obstojecega CDROMa; pa saj to bi moralo biti OK? :-|

Pozdrav,

		Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
Artificial Intelligence:  Making computers behave like they do in the
movies.

Dodatne informacije o seznamu Starilist