[ LUGOS ] "globina" interneta

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Sep 5 15:28:45 CEST 2000

Yo!

On Tue, 5 Sep 2000, Damir Horvat wrote:

> Gospod "otrok interneta", verjetno rojen z vsem znanjem,
> opravicujem se za svoje neznanje in verjetno neumno vprasanje,
> ampak me se vedno zanima zakaj ravno 127.

Darko ti je verjetno hotel povedat, da voda vre pri 100 stopinjah, ker si
je nekdo to zmislil (en model ki se je pisal Celzij), lahko bi si pa en
Janez  Smolnikar zmislil da naj bo talisce pri 0, vrelisce pa pri 57
stopinjah. Saj najbrz bi pa v tem primeru takrat zasedala neka komisija in
odlocila da bomo raje uporabljali Celzijevo skalo in ne Smolnikarjeve :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist