[ LUGOS ] "globina" interneta

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Tor Sep 5 11:47:03 CEST 2000

Vprasanje sploh ni bilo neumno. Odgovorjeno ti je ze, da odgovor tici v
parametru TTL (Time To Live, parametru, ki v koncni instanci onemogoca,
da bi paketi "ziveli vecno" tudi v primerih, ko zaradi katerega koli
razloga ne najdejo "destination").

To, da je prav 127 je bolj rezultat premisleka tistih, ki so mogli
postaviti ustrezni standard. Lahko bi ga postavili tudi nizje ali
visje. Ce pa so za TTL predvideli le 7 bitov, potem je 127 tudi
maksimalna velikost tega parametra.

LP
Darko

P.S. Primerjava z "vodo" in "pravim" kotom je bila dana zgolj zato,
ker si v tem vprasanju o TTL parametru nekako zamesal se IP naslov
"localhosta" (127.0.0.1), ki z TTL=127 res nima nobene zveze.

--

Damir Horvat wrote:

> Zivjo!

> Gospod "otrok interneta", verjetno rojen z vsem znanjem,
> opravicujem se za svoje neznanje in verjetno neumno vprasanje,
> ampak me se vedno zanima zakaj ravno 127.
>
> Lahko pa se tudi motim.
>
> lp,
> damir

Dodatne informacije o seznamu Starilist