[ LUGOS ] Javna tribuna LDS

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Tor Sep 5 15:04:10 CEST 2000

On Tue, 5 Sep 2000, Dejan Kelemina wrote:

> Mislim, da je vsako promoviranje strank na debati zelo nesramno in v
> neskladju z načeli LUGOS-a.
> Mogoče sem preveč občutljiv a ko vidim okrajšavo LDS rahlo poživčkam

Oprosti, ampak ce se debatira o razvojnih usmeritvah slovenije na podrocju
racunalnistva bi to utegnilo zanimati nase clane .
ni vazno a stvar organizira LDS, SDS, LSL, SZP, MN, OKA, CAP, RAP,
Stranka slovenskih bikoborcev ali kdorkoli drug, ... ce bi to lahko
vplivalo poslednicno na razvoj linuxa pri nas... why not?... dejstvo je da
je glavno vedeti kaj se dogaja...

A bo kdo od tu sel.. ce gre in me lahko pobere izpred hermesa naj me pliz
poklice na 041 515 767...
tnx!

Lep Pozdrav
Andraz Tori